Comunicare nonverbală și construcții sociale

40,00 lei



Loredana Ivan, Alina Duduciuc (coordonatoare), Comunicare nonverbală și construcții sociale, Leistung Publishing, 2016
ISBN 978-606-94215-1-2

Suport de citire: EBOOK – PDF

Cod Produs: EBOOK_005 Categorie: Etichete: , ,

Descriere

Cuprins

Competența nonverbală și succesul academic. Rolul rețelelor sociale în predicția performanțelor studenților (Loredana Ivan, Alina Duduciuc și Sebastian Țoc)
Introducere
Trei instrumente de măsurare a competenței nonverbale: PONS, DANVA și IPT
Succesul academic: factori individuali și sociali
Relația dintre competența nonverbală, proeminența în cadrul rețelelor sociale și performanțele școlare
Metodologie
Instrumente
Procedură
Analiza rezultatelor obținute
Discuție
Bibliografie

Stiluri de procesare a informațiilor. Modelul CEST și implicațiile sale în analiza competențelor interpersonale (Loredana Ivan)
Modelul cognitiv-experințial al selfului
Cercetări care confirmă modelul cognitiv – experențial al selfului
Rational Experiential Inventory. Un instrument de măsurare a modului cognitiv/experențial de procesare a informațiilor
Cercetări care au folosit REI ca instrument de măsurare a stilului cognitiv individual
Metodologie
Rezultate
Discuție
Bibiografie
Anexa 1

Moda și dezirabilitatea socială: stilul vestimentar ca indicator al valorilor materiale (Alina Duduciuc)
Vestimentația și valorile sociale
Ancheta sociologică: stilul vestimentar și dezirabilitatea socială
Definirea conceptelor
Metoda
Instrumentele de investigare
Rezultate
Discuție și concluziile cercetării
Bibliografie
Anexe

Competența nonverbală în evaluarea comportamentului de cooperare al studenților (Alina Georgiana Țicu)
Ipoteza cercetării
Metoda
Instrumentele de cercetare
Rezultatele cercetării
Bibliografie
Anexa 1

Studiu comparativ al proxemicii în cadrul slujbelor ortodoxe și catolice (Ioana Laura Barbu)
Metodologia cercetării
Metoda aplicată în cercetarea descriptivă
Analiza rezultatelor obținute
Discuție
Concluzii
Bibliografie
Anexa 1

Comunicarea nonverbală: o analiză comparativă asupra telenovelelor produse în Turcia și în Mexic (Ioana-Alexandra Schiau)
Obiectivul și ipotezele cercetării
Analiza de conținut – aspecte teoretice ale metodologiei și relevanța pentru cercetarea prezentă
Prezentarea și interpretarea datelor
Concluziile cercetării
Concluzii
Bibliografie
Anexa 1

Rolul gesturilor, expresiilor faciale și al proxemicii în filmul mut (Eugen Stafie)
Scurt istoric al filmului mut
Formularea întrebărilor și metoda de cercetare utilizată
Stabilirea instrumentului de cercetare și a eșantionului
Analiza și interpretarea datelor
Bibliografie

Munca emoțională. Zâmbetul ca obligație profesională – cercetare asupra recepționerelor (Irina Manole)
Munca emoțională – precizări conceptuale
Zâmbetul ca obligație profesională – cercetare asupra recepționerelor
Concluzii
Bibliografie
Anexa 1

Decodificarea minciunii prin elemente nonverbale. Analiza semnalelor minciunii în jocul de poker (Andreea Căpitanu)
Introducere
Analiză asupra simbolului minciunii din jocul de poker
Delimitarea temei și a obiectivelor cercetării
Bibliografie

Olfacția și formarea primei impresii: studiu experimental (Bogdana Humă)
Introducere
Simțul olfactiv
Prima impresie – unul dintre elementele percepției sociale
Noi direcții în studiul formării impresiilor: paradigma ecologică și abordarea „thin slices”
Abordarea experimentală a influenței senzațiilor olfactive asupra percepției interpersonale
Discuții și concluzii
Bibliografie
Anexa 1

Stereotipurile de gen în campaniile publicitare din domeniul modei (Monica Sturza)
Obiectivele și ipotezele cercetării
Considerente metodologice
Interpretarea rezultatelor
Concluzii
Bibliografie

Tipuri de narațiuni în reclamele publicitare din România (Diana-Ștefania Pavlovschi)
Unirea – episoade din viața lui Dorel
Legenda Izvorului Minunilor – tiparul tradițional de poveste
Alpha Bank – preluarea și adaptarea unor povești existente
Adidas – relatarea poveștii reale
Concluzii
Bibliografie

Adaptarea publicității din spațiul european la cultura arabă (Andreea-Cristina Ștefănescu)
Metodologie
Ipoteze
Analiza datelor
Discuție
Concluzii
Bibliografie
Anexe

Analiza minorităților din perspectivă psihosociologică (Cristina Gheorghe)
Obiectivele și ipotezele cercetării
Conceptul de minoritate din perspectivă psihosociologică
Primele experimente ale lui Serge Moscovici privind influența minoritară
Direcții de dezvoltare în cercetarea influenței minoritare
Metoda de cercetare
Rezultate, discuții și direcții de dezvoltare a cercetării
Concluzii
Bibliografie
Anexa 1

Comportamentul mulțimilor. Fenomenul „Ultras” (Alexandra Voichiță Ene)
Introducere
Valoarea metaforică a fotbalului
Fenomenul „Ultras”
Ultras, nu huligani
România – ultrași sau huligani?
George Becali și istoria conflictului cu suporterii echipei Steaua
Peluza SUD Steaua
Descrierea cercetării
Întrebări de cercetare
Rezultatele cercetării
Factori potențatori ai comportamentului suporterilor
Interviu cu unul dintre liderii Peluzei SUD
Concluzii
Bibliografie
Anexe

Despre coordonatoare
Loredana Ivan
Alina Duduciuc